Spor101
Giriş
Şifremi Yenile
Üye Ol

Şifremi Unuttum

Üye Girişi

Hakkında

-

Gizlilik

-

İletişim

Ömür Aslan@omur3

00:32

Bugün bacaklarımı salonda bıraktım :)
Melih Levi @levis

bide bana sor

0

00:50

Volkan Güney@volkanguney

haha güzel mizah :)

0

02:04

Gönder
Ömür Aslan adlı kullanıcıyı engelle.
Bu paylaşımı şikayet et.

1

2

Mert Toplayn @myhearts26

16.09.2014

Arkadaşlar konu dışı bi sorum olucaktı. ben şimdi liseyi bitirdikten sonra polis olmak istiyorum. ilk olarak napmam hangi sınavlara girmemlazım teşekkürler.
Mesut Güven @mesutguven90

Polis olmak icin kondisyon da gerekiyor tabi. 

0

00:56

Mert Toplayn @myhearts26

mülakat için diyosan 10 şınav 10 mekik birazda koşu yaptırıyolarmış ama evde çalışıyorum aletlerim var geçerim sorun yok teşekkürler

0

01:00

Gönder
Mert Toplayn adlı kullanıcıyı engelle.
Bu paylaşımı şikayet et.

1

10

Anıl Uygur @theaesthetic33

16.09.2014

Boy uzaması için olmazsa olmaz dediğiniz şey nedir
Melih Levi @levis

Kalsiyum al hap olarak bol bol süt ürünleri tüket ve bacak çalış gerisi Allaha kalmış

0

23:52

Mesut Güven @mesutguven90

Ergenlik cagini tamamlamamis olmak :D

1

00:50

Gönder
Anıl Uygur adlı kullanıcıyı engelle.
Bu paylaşımı şikayet et.

0

2

Recep Şimşek@recepsimsek

16.09.2014

Sırt gününde idmana deadliftle başlıyoruz. Sizce iyi mi yapıyoruz çünkü deadliften sonra fazla bi enerji kalmıyor deadlıft yapmadan sırt calısırken daha ağır calısıyorum ama dead yapınca ağırlığı arttıramıyoruz o kadar sizin öneriniz ne olur?
Semih Kiliç @cebrail

dogrudur deadlift bilesik harekettir son yaparsan yorgun olursun hareketin hakkini veremezsin

0

23:42

Melih Levi @levis

Ben en son yapmayı tercih ediyorum bel sıkıntılı bi bölge oldugu için iyice ısındıktan sonra yapılmalı benim görüşüm

1

23:53

Gönder
Recep Şimşek adlı kullanıcıyı engelle.
Bu paylaşımı şikayet et.

0

2

Selim Kirman @selim

16.09.2014

SELAM ARKADSLAR. SOYLE BIR PROGRAM DUSUNUYORUM.ACABA COK FAZLA MI YOGUN DINLENME AZ MI BILEMEDIM.

gögus pazartesı
kanat salı
kardıo carsamba
omuz persembe
kol cuma
bacak cumartesı
dınlenme pazar
Volkan Güney@volkanguney

günde 2 bölge girsen daha yararlı olur diye düşünüyorum. tek bölge için yoğun antreman yapman gerekir. bence senin için gerek yok.

0

22:49

Can Taş @skycaptain

dostum spor geçmişin çok önemli bu konuda 2-3 yıllık bir altyapın veya program değiştirmeye çok ihtiyacın yoksa bölgeleri tek çalıştırma hem zevksiz olur hem de çok etkili olacağını düşünmüyorum

0

22:51

Gönder
Selim Kirman adlı kullanıcıyı engelle.
Bu paylaşımı şikayet et.

0

2

Tuna Dönemez @tuna27

16.09.2014

pazartesi göğüs -önkol-karın
salı omuz-arkakol
çarşmaba sırt -karın
perşembe göğüs-önkol
cuma omuz-arkakol
cumartesi bacak
pazar dinlenme arkadaşlar antreman programım nasıl ?
Volkan Güney@volkanguney

öl ve arka kol a ağırlık vermişsin. göğüs geride kalmış. beğenmedim ben.

0

22:52

Yasin Zer @nash

güzel ama agır ii beslenmen lazım bu programa

0

23:40

Gönder
Tuna Dönemez adlı kullanıcıyı engelle.
Bu paylaşımı şikayet et.

1

2

Murat Çiftçi@bodymurat

16.09.2014

Arkadaşlar merhaba muscletech phase 8 ve xtend bcaa kullanıyorum bunlarının yanına ek olaral amino alsam nasıl olur onerileriniz
Murat Çiftçi@bodymurat

saf olanı daha iyidir demi aromalılara göre 

0

23:28

Volkan Güney@volkanguney

ben saf öneririm. 

0

02:03

Gönder
Murat Çiftçi adlı kullanıcıyı engelle.
Bu paylaşımı şikayet et.

1

5

Berk Bekin@berkbkn

16.09.2014

Squat çalışmassam ilerde zararını görür müyüm
Volkan Güney@volkanguney

squat başlarda sevdirmez kendini ama sonra tadına doyamazsın.

4

22:45

Can Taş @skycaptain

squat gerçekten çok önemli bir hareket bir kere çok işlevsel neredeyse tüm spor branşlarında bacak kuvveti çok önemli squat bu kuvveti kazanmanda yardımcı ve bir çok kası devreye sokuyor.

0

22:54

Gönder
Berk Bekin adlı kullanıcıyı engelle.
Bu paylaşımı şikayet et.

0

4

Abdurrahman Kuloğlu@abdurrahman.61

16.09.2014

Ogunlerinizi planlayin. Ne yiyeceginize onceden karar vermek, sagliksiz bir son dakika secimi yapmanizi engelleyecektir.
Mert Şahin@mert8197

aynen oyle

0

00:36

Gönder
Abdurrahman Kuloğlu adlı kullanıcıyı engelle.
Bu paylaşımı şikayet et.

0

1

Abdurrahman Kuloğlu@abdurrahman.61

16.09.2014

Seker kullaniminizi once yariya, sonra dortte bire indirin. Bazi tatlilarin zaman icinde sekerini azaltin, tadini vanilya veya tarcinla verin.
Gönder
Abdurrahman Kuloğlu adlı kullanıcıyı engelle.
Bu paylaşımı şikayet et.

0

0

Volkan Güney@volkanguney

16.09.2014

Beslenme alışkanlıklarının düzenlenmesi, gerekli sıvı tüketimi ve spor yaparken alınacak önlemler spora bağlı sakatlanma risklerini en aza indirecektir
Gönder
Volkan Güney adlı kullanıcıyı engelle.
Bu paylaşımı şikayet et.

1

0

okay kaçar@okaykacar

16.09.2014

merhaba beyler ev antrenmani olarak ne onerirsiniz mekik sinav disinda bir ay boyunca gittim fitnessa birakmak zorundq kaldim ne onerirsiniz beyler karın kol göğüs icin?
Semih Kiliç @cebrail

http://uvfitness.net/evde-vucut-gelistirme-serisi-program-1/ burdan takip edebilirsin

0

19:28

Gönder
okay kaçar adlı kullanıcıyı engelle.
Bu paylaşımı şikayet et.

0

1

Ödüllü Fitness Oyunu!

Birbirinden farklı ödüller kazanmak için hemen oyuna dahil ol.

Yüzlerce Antrenman Hareketi.

Tüm hareketlerin yapılış şekilleri, puanları ve antrenman programları..

Besin değerlerini hesapla.

Gün içinde tükettiğin tüm besinlerin değerlerini Spor101'de hesaplayabilirsin..